Translate

dijous, 27 de setembre del 2012

Primeres classes


Fa uns dies vaig fer la primera entrada al bloc, però allò només era una simple presentació. Amb l'entrada d'avui dono per iniciat el meu bloc de veritat. No li donaré més rellevància a cap cosa en concret, només explicar una mica per sobre el que he fet aquests dies a les assignatures de COED i GITIC,les principals destinatàries de les meves entrades. Doncs bé, dir que aquests dies les classe de GITIC han estat destinades entre altres coses a explicar-nos una mica una eina que utilitzem diàriament que és el Google Chrome. Per resumir una mica, i que sigui més dinàmic, us poso l'enllaç on explica les seves utilitats. 

http://www.youtube.com/watch?v=GMTGoe6G0jU

La veritat és que la majoria de coses que vam estar treballant jo ja les coneixia i ja les tenia instalades al meu ordinador, tot i així sempre s'aprén alguna cosa nova.




També a la última sessió hem treballat sobre el Google Reader.


Per si no sabeu que és, explicar-vos que és una eina molt senzilla que permet redireccionar totes les novetats de webs o blocs preferits a una única pàgina, perquè no es perdi temps navegant per la xarxa. 

Ha sigut la primera vegada que he sentit a parlar sobre aquesta aplicació, perquè si que és veritat que ja l'havia vist en alguna pàgina web, però mai em vaig arribar a plantejar per a què servia. El fet de descobrir aplicacions com aquesta, em permet que a partir d'ara pugui accedir a tota la informació que necessito, sobre tot notícies de diaris, revistes o altres blogs, sense haver de moure'm jo per la xarxa. Només necessito inscriurem i tota la informació que sol·licito, m'anirà arribant diàriament al meu comte de correu. 


Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada